Microsoft Great Plains RM: tilgodehavender forvaltning

Microsoft Business Solutions Great Plains markedsføres for mellemstore virksomheder samt Navision (som har meget gode holdninger i Europa og emerging markets, hvor det kan være nemt lokaliseret).

Great Plains tilgodehavender Management (RM) modul kan du vedligeholde stram kontrol over tilgodehavender med funktioner til at hjælpe dig med at spore fakturaer, behandle kvitteringer og analysere kundeaktivitet, så du kan administrere salget på konto mere effektivt og alligevel opretholde lavere faste omkostninger.

Styre salgsprocessen mere effektivt ved at måle tendenser og analysere performance med omfattende kunderegistrering kombineret med salg sporing af personer eller område. RM også hjælper med at reducere de administrative omkostninger og forbedre office produktivitet med automatiseret modtagelsen behandle og bogføre og personlig erklæring cyklusser, der passer til dine kunder og forretning.

Funktioner:

Omfattende Drill-Down-Cross-modul drilldown funktioner giver dig mulighed for at finde den nøjagtige oplysninger du har brug for.

Omfattende kundeoplysninger – strømline dine kundeoplysninger med kunden kategorier for konsekvent optage vedligeholdelse og omfattende data, herunder adresser, forsendelsesmetoder, Køb standardkonti og brugerdefinerede oplysninger.

Rate Management-Automatiser din kunde ratebetalinger ved at oprette tidsplaner, beregning af renter, amortisering af beløbene, og forudsige virkningen af variable renter, betalingsbeløb, og rate ændres.

Salgsanalyse-analysere dit salgsresultater med tilgodehavender sporing for hver sælger eller salg område, herunder provisioner, bestilt salg, befalingsmænd salg og vareforbrug for året til dato.

Kontrol Account Management-Administrer din gæld kontrol konti ved at rapportere segmenter, som bæreren, division, department, program eller fond, og vise en opdeling af segment værdier af din central kontrol samlekonto. Eliminere behovet for at manuelt afstemme rapportering segmenter og få et sandt regnskab over beløb på grund af segment værdi.

Automatiseret behandling Рautomatisere processer for at skrive og justering af overbetalinger og underbetalinger, samt oprette og anvende debet og kredit dokumenter for ̴ben saldi.

Komplet tilgodehavender rapportering – skabe en omfattende suite af rapporter, der kan sorteres efter kalender eller regnskabsår med on-screen display og Søg eller kombinere med Microsoft® Business Solutions – Great Plains® moduler såsom Report Writer eller Crystal Reports for større rapportering fleksibilitet og magt.

Kunde kreditor konsolidering – Definer relationer med eksisterende kunder, der er også leverandører og anvende åbne debet og kredit dokumenter mod hinanden for at konsolidere aktuelle saldi i både gæld og tilgodehavender forvaltning.

Lockbox behandling – automatisk importere og anvende kunden betalingsoplysninger fra en lockbox transaktionsfil fra din bank. Ved at strømline manuel dataprogram løsning og kontanter, giver Lockbox behandling pålidelige tilgodehavender oplysninger, forbedret midler tilgængelighed, øget produktivitet og øget svindelværn.

Held og lykke med gennemførelsen, tilpasning og integration, og hvis du har spørgsmÃ¥l eller bekymringer – vi er her for at hjælpe! Hvis du vil have os til at gøre jobbet – Giv os et kald 1-630-961-5918 eller 1-866-528-0577! Help@albaspectrum.com

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *