Hvordan du kan lære at blive en bedre leder

Når du først tage over en afdeling, forventninger er som regel høj men operationer er undertiden i uorden. Personalet er uorganiseret, mål er ikke at være opfyldt, og timer er tilbragt på uproduktive opgaver. Lige når du tror, selskabet ville aldrig komme på sporet, anbefaler CFO, at du lære mere om noget, der hedder operations vurdering.

Afgørende ledelseskvalifikationer bidrage til at undgå fejl

Ved første, du er ikke sikker på, hvordan driftsmæssig vurdering færdigheder vil hjælpe du styre bedre, men du se hurtigt, at træningen gør hele forskellen. Du lærer at planlægning uden vurdering kan være så ineffektiv som ikke planlægning på alle. Du lærer også at målrettet tjeklister, hyppige opfølgninger og stille de rigtige spørgsmål på højre gange kan fjerne kostbare fejl.

Med Operations vurdering uddannelse, vil du være i stand til:

Formulere fordelene ved operations vurdering i vedligeholdelse og forbedring af dine systemer.

Forklare modellen af en proces-baserede Quality Management System, og formål og struktur af ISO 9001.

Planlægge og udføre operationer vurdering.

Samle objektive beviser via observation, interview og prøveudtagning af dokumenter og poster.

Skriv faktuelle vurderingsrapporter, der drive forbedringer i dit styringssystem.

Udvikle metoder til at kontrollere effektiviteten af korrigerende handlinger.

Tilegne sig færdigheder for løbende forbedring

Du kan bruge de metoder, der er omfattet af højt respekterede ISO 9000 kvalitetsstandard og dens interne revision metoder for kontinuerlig procesforbedring. Du kan også erhverve færdigheder til at foretage systematisk business proces vurderinger, at drive bedre planlægning, Opgavestyring, resultater rapportering og udbedrende løsninger.

Enkle lektioner, enorme resultater

Nu, din virksomheds produktivitet er forbedret med stormskridt. Enkel revision før og efter at uddele opgaver sikre, at din indsats passer dine mål uden at være overflødig.

Hvad operationer vurdering træning kan gøre For din virksomhed

Hastighed projekt udviklingstid

Reducere indlæringskurve for nye medarbejdere til nye processer

Lavere omkostninger ved at reducere rework

Forbedre din evne til at forudsige og leverer målbare resultater

Forbedre dit fokus på de processer, der er virkelig vigtigt

For dig der har aldrig været et bedre tidspunkt at lære de kritiske ekspertise organisationens bør. På ingen tid giver færdigheder du lære dig værktøjerne til form for effektiv virksomhedsledelse, der bliver bemærket!

6 thoughts to “Hvordan du kan lære at blive en bedre leder”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *